• Vanaf 9,95€ per stuk
  • Gratis levering NL vanaf 25€
  • Gratis levering België vanaf 35€
  • Velig betalen met iDEAL
  • 14 dagen bedenktijd, niet tevreden ? 100% Geld terug !

Ik heb mijn bestelling geplaatst, wat nu ?

Bedankt voor je bestelling. Je ontvangt automatisch een bevestigingsemail met een Track & Trace-link waarmee je de bestelling kunt volgen.

 

Hoe snel ontvang ik een bestelling ?

De standaard verzendoptie van PostNL is thuislevering. PostNL garandeert een 24-uurs thuislevering binnen Nederland. Echter in de praktijk worden 99% van alle bestellingen binnen 3 dagen geleverd.

We hebben momenteel te maken met vertragingen bij bestellingen als gevolg van de toename in bestellingen door de COVID-19 pandemie. Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

 

Welke bezorgopties kan ik kiezen ?

#1. Thuislevering.

De standaard verzendoptie van PostNL is thuislevering. Niemand thuis ? Dan wordt het pakket bij de buren geleverd of bij een PostNL-punt in de buurt. De bezorger laat natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je het pakket kunt ophalen

#2. Avondlevering

Ben je overdag niet thuis ? Geen probleem, met avondlevering, wordt je pakketje bezorgd tussen 17.30 en 22.00 uur van maandag t/m vrijdag. 

#3. Levering naar een PostNL afhaalpunt.

In Nederland zijn afhaalpunten een populaire bezorgoptie, je haalt het pakket op wanneer het je uitkomt. Goed om te weten: je pakket wordt één week op het PostNL-punt bewaard. Daarna gaat het terug naar ons.

 

Tot waar wordt bezorgd ?

De pakketen worden bezorgt tot over de eerste drempel van het bezorgadres, niet verder in de woonruimte en niet naar een etage binnen de woning. Bezorging is tot en met maximaal de 4e etage (in verband met ARBO-wetgeving). Als er een lift aanwezig is en de artikelen in de lift passen, dan wordt er ook bezorgd op de 5e etage en hoger. Bij woningen met een gezamenlijke voordeur én geen bel bij de privédeur, bezorging tot over de drempel van de gezamenlijke voordeur. Als je op de Waddeneilanden woont, bepaalt de eilandtransporteur tot waar en tot welke etage bezorgd wordt.

 

Klachten over de bezorging van je pakket ? 

Is het pakket beschadigd ? Is het pakket niet geleverd ? Als je klachten hebt over de bezorging van je pakket neem dan onmiddellijk contact met ons op. 

 

Waarom PostNL ?

Ruim 200 jaar geleden begon PostNL als eerste en enige postbedrijf in Nederland. Daardoor heeft het bedrijf een groot netwerk in zowel post als pakketten. Dagelijks verwerkt PostNL gemiddeld 900.000 pakketten en bijna 7 miljoen brieven. Met bijna 6.000 afhaalpunten in heel Nederland heeft PostNL de meeste afhaalpunten, en is er altijd wel een PostNL-locatie in de buurt om het pakket op te halen.

 

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad ?

Staat je bestelling in je account ? Dan is het gelukt. Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact met ons op. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

 

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen ?

Nee, alleen als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die nog annuleren, neem dan onmiddelijk contact met ons op. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren.

 

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld ?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren.

 

Hoe annuleer ik een bestelling ?

Neem dan onmiddelijk contact met ons op. Als de bestelling nog niet verzonden is dan kunnen wij deze nog annuleren. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren.