Ik heb mijn bestelling geplaatst, wat nu ?
Bedankt voor je bestelling. Je ontvangt automatisch een bevestigingsemail van je bestelling.
Na het inpakken ontvang je een verzendbevestigingsemail met een Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.
Hoe snel ontvang ik een bestelling?
Wij verzenden in Nederland onze pakketen met PostNL. PostNL garandeert een 24-uurs thuislevering binnen Nederland. Echter in de praktijk worden 99% van alle bestellingen binnen 3 dagen geleverd.
Met nationale feestdagen kunnen vertragingen bij bestellingen als gevolg van de toename in bestellingen optreden. Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
#1. Thuislevering.
Onze standaard verzendoptie van PostNL is thuislevering "home address only". Als er niemand thuis is dan wordt het pakket bij een PostNL-punt in de buurt geleverd. Met de track & trace code kun je zien waar je het pakket kunt ophalen. Goed om te weten: je pakket wordt 7 dagen op het PostNL-punt bewaard. Daarna gaat het terug naar ons.
#2. Levering naar een PostNL afhaalpunt.
In Nederland zijn afhaalpunten een populaire bezorgoptie, je haalt het pakket op wanneer het je uitkomt. Goed om te weten: je pakket wordt 7 dagen op het PostNL-punt bewaard. Daarna gaat het terug naar ons.
België
Onze standaard verzendopties voor België is thuislevering met de vervoerders: PostNL, DPD of DHL. Alleen als u voor PostNL kiest dan kunt u ook kiezen voor levering naar een PostNL-punt.
Als er niemand thuis is dan wordt het pakket bij een PostNL-punt, DPD-punt of DHL-punt in de buurt geleverd. Met de track & trace code kun je zien waar je het pakket kunt ophalen. Goed om te weten: je pakket wordt 7 dagen op het DPD-punt bewaard. Daarna gaat het terug naar ons.
Alle vervoerders hebben een indicatie looptijd voor de bezorging van 1 werkdag aan. Dit is slechts een indicatie dus we kunnen hier geen garantie op geven. In de praktijk word er binnen 2-4 werkdagen geleverd.
Tot waar wordt bezorgd ?
De pakketen worden bezorgt tot over de eerste drempel van het bezorgadres, niet verder in de woonruimte en niet naar een etage binnen de woning. Bezorging is tot en met maximaal de 4e etage (in verband met ARBO-wetgeving). Als er een lift aanwezig is en de artikelen in de lift passen, dan wordt er ook bezorgd op de 5e etage en hoger. Bij woningen met een gezamenlijke voordeur én geen bel bij de privédeur, bezorging tot over de drempel van de gezamenlijke voordeur. Als je op de Waddeneilanden woont, bepaalt de eilandtransporteur tot waar en tot welke etage bezorgd wordt.
Klachten over de bezorging van je pakket ?
Is het pakket beschadigd ? Is het pakket niet geleverd ? Als je klachten hebt over de bezorging van je pakket neem dan onmiddellijk contact met ons op.
Waarom PostNL ?
Ruim 200 jaar geleden begon PostNL als eerste en enige postbedrijf in Nederland. Daardoor heeft het bedrijf een groot netwerk in zowel post als pakketten. Dagelijks verwerkt PostNL gemiddeld 900.000 pakketten en bijna 7 miljoen brieven. Met bijna 6.000 afhaalpunten in heel Nederland heeft PostNL de meeste afhaalpunten, en is er altijd wel een PostNL-locatie in de buurt om het pakket op te halen.
Is mijn bestelling wel gelukt want ik heb geen bevestigingsemail gehad ?
Heb je besteld maar geen bestelbevestigingsemail ontvangen neem dan contact met ons op. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan storten we het gehele aankoopbedrag onmiddellijk terug.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen ?
Nee, alleen als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die nog annuleren, neem dan onmiddelijk contact met ons op. Als je bestelling verzonden is, kun je natuurlijk altijd retourneren.