Wij streven naar 100% klantentevredenheid. Bent u niet tevreden laat ons weten wat het probleem is en we zoeken samen naar een oplossing.

 

Mijn artikel is beschadigd, wat nu?

Dat lossen dat snel op. Neem onmiddellijk contact met ons op. In de meeste gevallen retourneer je gratis je artikel en sturen we je een nieuw artikel terug.

 

Heb ik garantie op mijn artikelen ?

Natuurlijk! Wij garanderen dat wanneer je een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken, dit is de wettelijke garantie. Als het niet zo is, zoeken we naar een goede oplossing. Afhankelijk van je artikel regelen we een terugbetaling van het aankoopbedrag of sturen we wanneer jij dat wilt nieuwe wandpanelen.

 

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel ?

Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je factuur wordt ook bewaard in je account.

 

Hoe lang is de garantie geldig ?

De garantie die wij je bieden, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel. Een nieuw artikel dat je bij ons koopt, is in goede staat en blijft werken zoals verwacht bij normaal gebruik. Deze wettelijke garantie duurt 6 maanden. Slijtage- en ouderdomsgebreken vallen niet binnen de garantie.

 

Ben je ontevreden en heb je een klacht ?

Wat vervelend voor je. Laten we proberen om er samen uit te komen. Neem contact met ons op en vertel ons wat het probleem is en welke oplossing je verwacht.

 

Voor het geval we er samen toch niet uit komen?

Jammer dat we samen nog geen oplossing kunnen vinden. We zijn echter aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur en wanneer we samen niet tot een oplossing komen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur, via deze link. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden via deze link. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jou klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.