Jammer dat u niet tevreden bent met uw aankoop, maar dat kan gebeuren. Gelukkig is 97% van onze klanten tevreden en minder dan 3% stuurt de bestelling terug.
Hoe kan ik mijn artikelen terugsturen?
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u gebruik maken van uw herroepingsrecht. Volg de 3 onderstaande stappen:
#1. e-mail ons binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen met het bestelnummer dat u gebruik maakt van uw herroepingsrecht;
info@wallfelt.nl
#2. zodra u ons heeft laten weten dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, moet u het artikel binnen 14 dagen terugsturen.
Gebruik het herroepingsformulier. U kunt het downloaden via deze link of gewoon hier:
#3. Om te bewijzen dat de verzending heeft plaatsgevonden en om het pakket te kunnen volgen, moet u ons het trackingnummer per e-mail toesturen:
info@wallfelt.nl
Tijdens de herroepingstermijn moet u zorgvuldig omgaan met de producten en hun verpakking. U mag de goederen alleen hanteren en inspecteren zoals u dat in een winkel zou mogen doen, anders bent u aansprakelijk voor het waardeverlies van de goederen en dat zou jammer zijn.
Moet ik betalen voor retourzendingen?
Het slechte nieuws: Ja, u zult moeten betalen voor de retour verzendkosten. Waarom? Omdat wij het eerlijk vinden, betalen wij de verzendkosten voor bestellingen van meer dan €75, u betaalt de retourverzendkosten.
U kunt zelf kiezen met wie u het pakket terugstuurt.
Wat wordt terugbetaald na een retourzending?
Het goede nieuws is dat wij u het volledige aankoopbedrag binnen 48 uur na verwerking van uw retourzending terugbetalen. Hoe snel het geld op uw rekening staat, hangt af van uw betaalmethode. Voor de terugbetaling gebruiken we dezelfde betaalmethode die u hebt gebruikt.
Wilt u het product ruilen?
Wilt u een of meer wandpanelen ruilen? Helaas is dat niet mogelijk. U kunt het beste de panelen die u niet wilt terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen. U zult echter zelf de kosten voor de terugzending moeten dragen.